Wie ontwerpt er mee?




Een schort zoals mijn oma altijd droeg.
Eigenlijk zou het handig zijn als het weer in de mode kwam.
Ik draag graag schortjes, maar weet er dan nog vaak 
wel tussendoor op mijn jurk of bloes te morsen.

Misschien moet ik maar een nieuwe trend beginnen:
Het ontwerpen van: 
De hippe-thuis-jas-schort !

Die er dan ook nog leuk uitziet, 
natuurlijk makkelijk te wassen is 
en die je over alles heen kan aan schieten
of waar je eigenlijk niets onder hoeft te dragen....
Wie doet er mee?



4 opmerkingen:

  1. Heel grappig, ik ben een paar weken geleden op Pinterest gestart met een schortenverzameling. Ze staan op mijn Pinterestsite onder: Apron - Schort. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ik ben er nog over aan het denken.
      Ik wil graag iets wat deze schortfunctie vervult maar er wel veel leuker uitziet. Het moet nergens knellen, misschien wel rekbare stof? En een leuk model hebben...
      Ik zal eens wat voorbeelden zoeken van het image dat ik zoek. Doe jij dat dan ook? Ik zal er nog eens een blogje aan wijden, en mocht je me voor die tijd jouw ideetjes willen mailen dan neem ik die mee in het schortenproject...
      groet, Jacquelien

      Verwijderen
    2. leuk hoor...dit idee. Ik kan me voorstellen dat sommigen steigeren. maar handig is het wel. Mijn oma droeg 's ochtends een werkjapon en kleedde zich 's middags om (jaren 30/40 vorige eeuw) Ze was dan weer de vrouw van de dominee en kon bezoeken brengen/ontvangen..ik vond het altijd wel een goed idee. Ik had wel wat schoonmaakadressen en nam me aldoor voor een leuke schort te maken.. nooit gedaan. Maar ik wil er wel een keer iets mee doen.

      Verwijderen