We gaan er eens lekker voor zitten...



Zo ga ik naar het huwelijk kijken van Harry en Meghan, 
samen met een lieve vriendin van 92, 
 - net zo oud als de Queen en ze heet ook Elizabeth -
die anders ook alleen zou kijken.
Nu zetten we er een pot koffie bij en laten het op ons af komen.

Sinds ik de netflix serie: 'The Crown' volg, 
kijk ik met andere ogen naar Elizabeth, 
en leer ik haar steeds meer waarderen, 
net als haar stijlvaste kledingstijl!
  

Over de trouwjurk van Elizabeth heb ik geen mening, 
maar de jurk van Diana heeft destijds grote indruk op mij gemaakt. 
Wat een overdadigheid, met al die dubbele rokken en mouwen!
Wat een klein meisje nog, bedolven onder al die meters stof, 
zeker als je weet hoe triest het is afgelopen met haar...




Ik kan dubbel genieten van deze foto's hier boven 
waar het er juist even  niet zo formeel aan toe gaat. 



 Hoe zou zij gevonden hebben dat haar jongens het doen?


De vormelijke, perfecte Kate, die een paar uur na de geboorte 
van haar derde kind al weer gekapt en wel de pers te woord stond.

Of de eveneens zeer slanke Meghan die ik in Suits alleen heb  
gezien in prachtige vrouwelijke maar ook zakelijke kleding.
En wiens trouwjurk in deze serie ik juist niet zo mooi vond... 


We gaan er eens lekker voor zitten...

---------------------------------------------------------------------------------------------


Wat wij vooral heel mooi en sterk vonden was dat 
Meghan helemaal alleen de kerk in kwam.




De Amerikaanse dominee hield een prachtige preek over de liefde
en de ingetogen moeder van Meghan heeft mijn hart veroverd.

 

En wat een vrolijkheid en prachtige plaatjes van de rijtoer.
Engeland op zijn best!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten