Voorjaars - voordeel - aanbieding!


Een tijdje terug stond ik bij het zwembad moed te verzamelen toen de badmeester tegen me zei:
 ‘Mag ik u een duwtje van de zaak aanbieden?’
Daar raakte ik helemaal van in de plus. 
Zo werd het Binnenkant ‘duwtje-van-de-zaak’ geboren!
Het Binnenkant voorjaars ‘duwtje van de zaak’ betekent dat wie zich voor de Paasdagen aanmeldt voor de thuisstudie: 'Opgeruimd wonen!' mee kan doen voor half geld!
U maakt dit voorjaar een lentefris begin met de Binnenkant thuisstudie: ‘Opgeruimd wonen!’ en u betaalt daarvoor geen €240,- maar nu slechts €120,-

Kort geleden kreeg ik van deelneemster Lieke dit berichtje bij het gemaakt huiswerk: 
'Ik wil je graag een compliment geven. Je bouwt de lessen goed op. Afwisseling, verhaaltjes, opdrachten, nadenken, weergeven: alles komt aan bod. Ik heb in mijn leven al heel veel opleidingen, trainingen en cursussen gedaan en ik weet inmiddels wat werkt en wat niet. Ook geef ik zelf nu zo nu en dan workshops en trainingen en ik merk hoe belangrijk het is om verschillende werkvormen te gebruiken. Dat doe jij ook en dat zet mij op een fijne manier aan het werk. 
Dit is dus een win-win situatie 😊. Jij maakt leuke lessen en ik maak daardoor huiswerk dat jij graag leest.'
Lieke

Dan hoort u het ook eens van een ander!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten