Het doorgeef-cadeautjes-feestkoffertje!




1 januari 2017 vierde Binnenkant haar tien jaar-jubileum!

Binnenkant heeft als motto: 'Gedeelde vreugde is dubbele vreugde!' en wil haar jubileum dit jaar graag feestelijk vieren met het doorgeef-cadeautjes-feestkoffertje. 

Binnenkant heeft een mooi, houten koffertje gevuld met tien cadeautjes: 

een Binnenkant interieuradvies 
een Binnenkant opruimsessie 
de 'Opgeruimd leven' scheurkalender 
de thuisstudie:'Opgeruimd wonen!' 
een verloren-ruimte-check-up  
een gezellige vraag-maar-raak-inloop-ochtend 
een meerpersoons workshop (naar keuze) aan huis 
het digitale huishoudboekje
hét opruim-memoryspel 
en het opruimboek: 'Weg met de warboel'

Eén geluksvogel krijgt dit doorgeef-cadeautjes-feest-koffertje met inhoud van mij cadeau. 
Diegene mag één van de tien cadeautjes kiezen en de resterende cadeautjes doorgeven. 
De volgende doet dan weer hetzelfde. Tot het koffertje leeg is. 

Maar... hóe leuk zou het zijn als de ontvanger zélf ook iets aan het koffertje toevoegt. 
Een workshop broodbakken of bloemschikken of een gevulde picknickmand. Dan blijft deze cadeautjes-koffer nog veel langer doorreizen en vrolijkheid verspreiden...

De eerste die het koffertje kreeg was Anne Wichgers, een creatieve duizendpoot die naast dat ze echtgenote en moeder is, websites maakt, haar eigen tekstbureau heeft ook nog zingt in een koor en in musicals. Wat ze toevoegt aan de kofferinhoud is twee uur schrijfadvies. 
Ze schreef het onderstaande verslagje.


Ha Jacquelien,
Hierbij mijn verslagje van gisteren. Dank voor je adviezen! Het bruist nog in mijn hoofd...    
Fijn weekend,  Anne

Wat een bijzondere ochtend. Precies om tien uur stond Jacquelien, binnenhuisarchitect en opruimcoach van Binnenkant, voor de deur. 

Ik ontdekte Binnenkant tijdens mijn zoektocht naar interieurtips voor ons nieuwe huis. 
In de nieuwsbrief las ik over het tienjarig jubileum, en de bijbehorende winactie: een koffertje vol cadeaus in de Binnenkant-stijl, waar de winnaar één uit mag nemen en dan het koffertje mag doorgeven aan iemand anders. 
En ik had gewonnen!

Ik koos voor het interieuradvies. 
En zo zaten we vanochtend samen aan mijn keukentafel vol plattegronden, woonbladen, koffie en een mooi houten koffertje. 

Jacquelien was realistisch en praktisch ingesteld, durfde kritisch naar onze wilde plannen te kijken en liet zien welke aanpassingen een echte meerwaarde zouden zijn. 

Mooi vond ik haar pleidooi voor een tafel in de woonkamer waar je aan twee kanten aan kunt zitten. Dan zit je wel bij degenen die lekker willen bankhangen, maar word je ook uitgenodigd om iets actievers te doen, zoals een spelletje, of iets maken.

Samen togen we even later naar mijn lieve vriendin Anke, die wist dat ik langs zou komen, maar geen idee had waarom. Aan haar de eer voor een volgende ronde van het koffertje. 
Ik ben benieuwd wat ze kiest - en waar het koffertje hierna naartoe gaat! 
Wie onderweg iets nieuws in het koffertje stopt, verlengt de karavaan. 
Ik verheug me op de reis.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten