Schaduw op het strand



Helaas kan ik niet lang in de zon zitten.
Ik verbrand snel en heb een gevoelige huid.
Daarom zoek ik altijd naar mooie manieren om schaduw te creeren.
Natuurlijk kun je proberen om zelf iets te maken, 
maar voor wie niet zo handig is biedt Lovinsummer uitkomst: 
Met deze strandtentjes hou je licht en uitzicht, een heerlijk briesje en schaduw. 
Ze zijn lichtgewicht, waardoor ze makkelijk overal mee naar toe te nemen zijn 
en ze zijn heel simpel op te zetten ook las je alleen bent. 
Compacte tentjes waar toch ruimte onder is voor de hele familie! 






2 opmerkingen:

  1. Leuk, deze stranddakjes tegen de zon! Zelf zit ik ook heel veel in de schaduw, zeker met mijn hoofd!Ik ga op de site kijken hoe duur ze zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poeh.... ik hou me maar bij de parasol! (€€€€€€€)

    BeantwoordenVerwijderen