Een trouwerij uit 1957





Nu ook mijn moeder is overleden maak ik een digitaal familiealbum 
waarvoor ik alle familiefoto's en -papieren aan het uitzoeken ben.
En ik doe ontdekkingen.
Dit zijn foto's van de trouwerij van mijn ouders.
Op hun trouwdag waren ze nog maar 24 en 23 jaar, jonger dan mijn dochters nu.
Dat had ik me nooit zo gerealiseerd, juist omdat alles er zo degelijk uitziet. 
En mijn beide oma's heetten Johanna, en werden beiden Jo genoemd.

De bruidsmeisjes zijn mijn tantes die binnenkort met nog een zusje van hen 
- en hun mannen - een dagje komen om me te helpen uit te vinden 
wie iedereen op al die foto's - albums en dozen vol - nu eigenlijk precies is. 
En om gezellig te kletsen, want dat kunnen wij Koopman-vrouwen heel goed!



1 opmerking:

  1. Tjonge, precies dezelfde foto's als er van mijn ouders zijn! Heb genoten van je bootjes en lappendeken. Heel leuk! Groeten van Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen