Gave plattegrond!



Geen idee hoe dit huis er aan de buitenkant uit ziet, 
maar de plattegrond vind ik goed in elkaar zitten.
Zeker als de woonkeuken, eetkamer en woonkamer op het zuiden liggen. 
Die vooruitgeschoven eetkamer heeft daarbij ook een speels effect.
En de dubbele deuren maken het juist weer lekker royaal.  

Leuk met die bijkeuken met een glaspui als overgang naar de garage.

De werkkamer naast de voordeur is ook fijn; 
zeker als je zakelijk bezoek moet ontvangen, want dan hoeven ze niet je hele huis door,,, 

En heerlijk met de 'doorloop' badkamer aansluitend aan de slaapkamer, 
met een kleding kast voor hem en voor haar, 
of voor haar en voor haar, of voor hem en voor hem...

Een ding zou ik liever anders hebben:
Ik zou onder de afwas de keuken in of nog liever naar buiten willen kijken 
in plaats van zoals hier is ingetekend tegen de blinde muur. 
Daarom zou ik op deze plek een kasten/apparatenwand maken 
en een kook/afwaseiland met een plek om aan te eten er aan vast.
Gezellig!

En ik zou de hal echt symmetrisch maken (slaapkamer muur ietsje naar rechts)
en de voordeur de andere kant open laten draaien, heb ik geen reden voor, is gevoelsmatig.

Enne... een paar buitendeuren minder:
Maar liefst negen deuren om s ávonds op slot te doen, 
daar mag je wel een half uur voor je naar bed wilt mee beginnen.
Maar ja, dat kan ook de kift zijn....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten