Feestje!


Deze maand vier ik dat Binnenkant negen jaar bestaat! 
Ik zie me nog naar de Kamer van Koophandel gaan.
Met de trein naar Apeldoorn om mijn 'bedrijf' in te gaan schrijven.



Het was nog even spannend of Binnenkant niet al een geclaimde naam was.
Er was al een Binnen, Binnenwerk, Van Binnen, maar gelukkig nog geen Binnenkant.

Het heeft me negen jaar plezier, bezigheden, werk en een inkomen gebracht.
En veel mooi ingerichte, verbouwde en opgeruimde huizen opgeleverd,
met tevreden bewoners met wie het fijn samen werken was.

Ik heb als binnenhuisarchitect en als opruimcoach al die negen jaren fijne opdrachten gekregen,
drie cursussen ontwikkeld en gegeven en de thuisstudie: 'Opgeruimd wonen!' geschreven.
Ik heb mijn website gemaakt (het is al weer tijd voor een mobielvriendelijke nieuwe versie),
genetwerkt met andere zzp-ers en een eigen Binnenkant Pinterest pagina aangemaakt.
Er kwam een maandagmorgen inloopspreekuur en het 'Duwtje van de zaak!'  
Ik heb maar liefst 26 rondbrieven gemaakt, waarvan de laatste naar 1253 e-mailadressen.

  

En nog een reden voor een klein feestje:

Drie jaar geleden schreef ik mijn eerst blogbericht.
En dat ben ik dagelijks blijven doen met heel veel plezier.

Wat ik verbazingwekkend en zelfs ontroerend vind is dat er 
niet alleen mensen zijn die mijn blog lezen en maar er soms zelfs op reageren.
Via een opmerking - onder aan elk blogbericht - of via de mail.
Het is heel fijn om, als je iets de digitale wereld in slingert,
te vernemen dat het bij (voor mij vaak onbekende) mensen terecht komt.

Na verloop van tijd kwam ik er achter dat - vanzelf - werd bijgehouden hoeveel mensen mijn blog 
bezoeken en dat ik daar een teller voor kon installeren die inmiddels de 250 000 is gepasseerd.
Een onbegrijpelijk aantal! 

Het is iets om dankbaar voor te zijn en te vieren...
Wim en ik zullen er een glaasje op nemen en toosten op de gezondheid van alle bloglezers!


PS Wat ik heel erg leuk zou vinden is als mensen zich zouden aanmelden als lezer van dit blog.
Als daar in de rechterkolom nog meer gezichten zouden staan maakt het alles minder anoniem.
Het kost niets en het zou me een nog feestelijker gevoel geven vandaag!

  Tot morgen!



2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Jacquelien.
    Ben niet altijd trouwe volger maar vind het meestal wel leuk wat je post.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Jacquelien.
    Ben niet altijd trouwe volger maar vind het meestal wel leuk wat je post.

    BeantwoordenVerwijderen