Van een sloop en een theedoek...

 
Het verhaal achter dit plaatje is dat ik
van een lieve buurvrouw een sloopje kreeg dat ze nooit gebruikte.
 
Met wat restjes stof en knoopjes maakte ik er een kinderschortje van
en zag ondertussen Thijsje Oenema en Hein Otterspeer heel hard schaatsen.
 
Onder 'Boer zoekt Vrouw' maakte ik twee slabbetjes met een zachte badstoffen achterkant.
 

En gisteren heb ik een Hollandse theedoek 
met wat overgebleven paddenstoeltjes en een paar gezellige kantjes/randjes
omgetoverd in een schortje voor de mama, papa, oma of opa,
om samen met (klein)kind(eren) pannenkoeken te bakken....
 
Kijk daar heb ik nou lol in!
 
 

3 opmerkingen:

  1. Oh wat heb je dat allemaal leuk gemaakt! Echt superr! Daar zullen ze vast heel blij mee gaan zijn. Recykleren ten top is dit ;). Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen