Een duwtje van de zaak!


Het duwtje van Binnenkant ontstond toen ik op een maandagmorgen in het zwembad - bij het trapje - moed aan te verzamelen was en de badmeester tegen me zei:

'Mevrouw, mag ik u een duwtje van de zaak aanbieden?'

Daar raakte ik toch - in één klap - helemaal van in de plus. En even later, al vrolijk mijn baantjes zwemmend, kreeg ik een ideetje.

Zou Binnenkant ook geen 'duwtje van de zaak' kunnen aanbieden?

Nou, natuurlijk wel, daarom heb ik toen het volgende bedacht: 


Binnenkant wil u graag als 'duwtje van de zaak' één van de volgende mogelijkheden aanbieden:


-  Een aanmoedigingsgesprek met koffie of thee op een maandagochtend-inloop.
-  Een luisterend oor of een peptalk naar keuze per telefoon of skype.
-  Tien direct toepasbare mailtips in antwoord op uw woon- of bespaarvraag.
-  Het eerste half uur - gratis en voor niets - bij een opruimsessie.
-  Het eerste half uur - gratis en voor niets - bij een interieuradviesgeprek.
-  Het eerste half uur - gratis en voor niets - bij een workshop.


Neemt u gerust contact op met Binnenkant info@burobinnenkant.nl 
U bent van harte welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten