Online marketing van Binnenkant


In het boek: 'Online marketing in de bouw' geschreven door Inge Sijpkens & Sacha Murk is Binnenkant als casus opgenomen. Hieronder de pagina's daarin die na een uitgebreid interview met Binnenkant zijn geschreven. 

Overigens een groot woord: 'marketing'.
Mijn website, blog, kwartaalrondbrief en Pinterest pagina zijn niet het resultaat van een vooropgezet marketing plan.
Ik heb geen doelen geformuleerd, tactiek bepaald en succesfactoren benoemd.
Het is meer een manier om te delen wat ik zelf leuk en inspirerend vind. 

Ik heb daarin puur mijn gevoel gevolgd zonder veel commerciële bijbedoelingen. Maar toch leuk dat ik in dit boek tussen grote jongens als Heijmans en Bam sta...  






 
 

PS Het is een prachtig boek geworden Inge en Sacha!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten