Dit vind ik nou mooi!

 
 
 Mensen vragen mij wel eens wat ik zelf nou mooi vind.
Nou, van bovenstaand plaatje kan ik wel heel vrolijk worden...
 
Het ziet er uit als of ik daar gewoon zo neer kan ploffen.
Lekker licht en niet te erg opgepoetst, met die oude kist als tafel,
maar wel met voelbare aandacht voor mooie combinaties van spullen.
 
Ik houd van deze draaistoel en vind de bank met de kussens en het dekentje uitnodigend.
Leuk die plaatjes die met tape op de muur zijn geplakt, dat voelt creatief,
de pootjes van het tafeltje zijn grappig geel 'gedipt',
de lamp geeft alles nog een beetje een stoere uitstraling en het kleed verzacht het weer...
 
Wat vinden jullie er van?
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ik houd niet van geel, maar verder prachtig! De lamp - en een aantal goedkopere uitvoeringen ervan - staat ook al lang op mijn Pintertest-verlanglijstje....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De gele curry kleur vind ik prachtig. Komt al 6 jaar in mijn inrichting voor. Destijds zat de-meneer-van-de-winkel wel gek te kijken, maar het resultaat is prachtig.
    Zaterdag hebben we gekeken of we de keuken kunnen veranderen naar die kleur. Maar dat heeft geen haast, kan nog wel een jaartje duren voordat we die aanpakken.
    De kist vind ik niet mooi. Ik houd niet van dat niet netjes geverfde spul wat tegenwoordig in is.
    Wel kan ik blij worden van vintage dingen.
    Ons interieur is strak en kleurrijk.

    BeantwoordenVerwijderen