De vloer vrij houden...

 
Bij een opgeruimd huis is het vaak fijn om de vloer zoveel mogelijk vrij te houden.
Ook de vloer in de garage, schuur of bijkeuken...
 

 
Om afval als papier, plastic en glas te scheiden
kun je met een aantal dezelfde kratten
- zonder een stellingkast te hoeven kopen - 
met wat restjes hout en schroeven
een simpel kratten opberg systeem maken 
om ze aan de muur te hangen/haken/schuiven.
 
Met aangepaste kleuren kan dit ook leuk zijn
voor de kinderkamer voor knuffels of lego.
 
Succes!
 
 

2 opmerkingen:

  1. Handige tips! Nadeel is dan wel dat je direct in de muur moet boren en daar ben ik niet heel erg fan van als ik eerlijk ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is super handig voor mijn garage. Ik heb daar leefbeton liggen en mijn man klust best veel in de garage. Als dan de vloer wat meer vrij is kan ik daar het gemakkelijke schoonhouden.

    BeantwoordenVerwijderen