De najaarsrondbrief van Binnenkant...



 
  
21 september
- het is toch weer gewoon herfst geworden -

De najaarsrondbrief van Binnenkant
begint deze keer met heel veel appels:

Houdt u ook zo van appels en appeltaart?
Doe dan meer met de fotorubriek van Binnenkant op Pinterest.

Maak een foto als u thuis bijvoorbeeld gezellig een appeltje schilt
of warme chocolademelk drinkt met appeltaart met slagroom.
Of als u appelmoes kookt, cappuccino drinkt met warme appelcrumble met custard, 
 de allerlekkerste appeltaart bakt of van een stapel heerlijke appelpannenkoeken smult.

Als het maar thuis is,
iets met appels van doen heeft
en er natuurlijk gezellig uitziet.... 


Als u de foto naar info@burobinnenkant.nl mailt,
dan zorg ik er voor dat de foto er bij geplaatst wordt... 
 
Let op: Met de maker van de allerleukste inzending
ga ik hoogstpersoonlijk appeltaart eten en ik trakteer!

Nieuwsgierig? 
Natuurlijk staat er nog veel meer in deze rondbrief!
Gelijk maar even kijken?

1 opmerking:

  1. Hoi Jacquelien, graag doe ik mee met de canvas wedstrijd zodat ik mooie foto's van JW in ons nieuwe huis kan ophangen. groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen