Huis, tuin en keuken geluk...


Ik heb een idee:
Ik ga elke week een paar dingen in mijn huis, tuin en keuken
waar ik blij mee ben pardoes fotograferen.

Niet teveel over nadenken dus. 
Ik ben zelf ook benieuwd welke dingen dit zijn...

Alles wat ik nooit op de foto blijk te zetten
mag zich dan zo langzamerhand opmaken voor
een spoedig afscheid en vertrek uit mijn huis, tuin of keuken! 

Zelfgebakken, heel lekkere koekjes die iemand kwam brengen,
alsnog in ruil voor mijn digitale huishoudboekjes...

Heerlijk ruikende bloeiende klimhortensia
naast ons tweepersoons, samen-in-de-laatste-middagzon-een-drankje-doen-setje...

Die mooie klimroos straalt!


  Mijn verzameling kannen in het keukenraam..
(ze worden allemaal - bij toerbeurt - dankbaar gebruikt)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten