Feestje!


1 januari 2014

Vandaag vier ik dat Binnenkant 7 jaar bestaat! 

Ik zie me nog naar de Kamer van Koophandel gaan.
Met de trein naar Apeldoorn
om mijn 'bedrijf' in te gaan schrijven.





Het was nog even spannend of Binnenkant niet al een geclaimde naam was.
Er was al een Binnen, Binnenwerk, Van Binnen,
maar gelukkig nog geen Binnenkant.

Het heeft me 7 jaar plezier, bezigheden, werk en een inkomen gebracht.
En veel mooi ingerichte, verbouwde en opgeruimde huizen opgeleverd,
met tevreden bewoners met wie het fijn samen werken was.

Ik heb in die jaren  
drie verschillende cursussen gegeven,
een thuisstudie 'Opgeruimd wonen!' geschreven,
mijn website verder ontwikkeld,
genetwerkt met andere zzp-ers,
een eigen Binnenkant Pinterest fotoverzameling aangemaakt 
en maar liefst 18 rondbrieven gemaakt,
waarvan de laatste naar 842 e-mailadressen...

  

En nog een reden voor een klein feestje:

Precies een jaar geleden schreef ik mijn eerst blogbericht.

Ik heb er precies 365 gemaakt afgelopen jaar
en mijn streven is om dat in 2014 weer te doen,
want ik heb er zelf heel veel lol in.

Maar wat ik verbazingwekkend en zelfs ontroerend vind
is dat er zo veel mensen zijn 
die mijn blog lezen en er zelfs op reageren.

Het is heel fijn om
- als je iets de digitale wereld in slingert -
te vernemen dat er (voor mij onbekende) mensen zijn 
die er plezier aan beleven.

Dat is iets om dankbaar voor te zijn
en te vieren met een klein feestje...

Ik neem er vandaag een extra slokje en een oliebolletje op!


  Tot morgen!




4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Knap dat je je aan je dagelijkse blogvoornemen hebt gehouden. Ik heb je blog kort geleden ontdekt; mooi kleurrijke inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen