This made my day!

 

Beste Jacquelien,  

Graag wil ik je laten weten hoe blij ik ben met de actie die we 16 augustus ondernomen hebben.
Ik zit nu elke dag in het atelier en geniet van de ruimte en de mooie dingen.
 
Er was nog een laatje dicht bij mijn werktafel vrij en daar heb ik wat schrijfspulletjes in gedaan.
Elke ochtend begin ik het atelier, ga ik aan mijn tafel zitten en schrijf ik wat in mijn schriftje.

In mijn atelier ligt nu alles wat bij elkaar hoort bij elkaar en onder handbereik:
Wil ik wat inplakken dan zijn er scharen en er is plakband. Er zijn potloden, er is inkt, verf, krijt, noem maar op. Aan mijn werktafel is met papier werken daardoor veel makkelijker geworden.
En ook daar geniet ik erg van.

Nadat jij weg bent gegaan heb in het weekend de laatste dingetjes kunnen doen. Ik heb nog dozen gekocht voor in de kast met dozen (om op de onderste dozen te zetten), dingen weggedaan en gesorteerd. Toen Jaap thuis kwam uit het buitenland kon hij zijn ogen niet geloven! Hij had er ook wel zin in voor zijn studeerkamer .........

Nogmaals heel hartelijk dank voor jouw ondersteuning en hulp. Niet alleen het resultaat, maar ook de manier waarop we hebben samengewerkt, is / was super.

Als ik aan het atelier denk ga ik glimmen (ja, nu ook weer...)

Hartelijke groet,
Jeanette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten